>>Storingsdienst

Storingsdienst

24/7 bereikbaar voor noodgevallen

Ondanks alle goede zorgen kunnen een onfortuinlijk noodgeval, een onvoorzien defect of vervelende storing altijd optreden. Maar uw bedrijf moet verder: business as usual! Wilt u ook buiten de reguliere kantooruren ICT-ondersteuning om risico’s op uitval te minimaliseren? Van harte welkom! ExpectiT biedt 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonische en remote ondersteuning via een speciaal mobiel storingsnummer. Is dat niet afdoende, dan is er - als aanvullende dienst - uiterlijk binnen 4 uur na melding een netwerkbeheerder van ExpectiT op locatie om het probleem te verhelpen.

Uw bedrijf

Een noodgeval komt altijd onverwacht en voor uw bedrijfsvoering ronduit ongelegen. Dat begrijpt ExpectiT maar al te goed. Daarom zoeken wij net zo lang naar de best passende oplossing. Linksom of rechtsom.

Serviceniveaus

Het serviceniveau voor deze dienst leggen we in overleg met onze klant vast in een Service Level Agreement. Er zijn meerdere mogelijkheden en niveaus, afhankelijk van uw organisatie en wensen.

Ervaring van een klant

Vraag naar de mogelijkheden
Meer informatie over de 24/7 storingsdienst als onderdeel van onze dienstverlening? 

MEER INFORMATIE?

Direct contact? Bel ons op 035 54 80 110 of Mail ExpectiT
Direct contact? Bel ons op 035 54 80 110 of Mail ExpectiT
Hulp nodig? 035 54 80 112 ( Servicedesk ) Remote support