>Servicedesk

Wij helpen u graag!

Veel MKB-bedrijven beschikken niet over de mankracht en het budget voor een eigen ICT-afdeling. Terwijl ondersteuning vaak hard nodig is om slagvaardig en probleemloos te kunnen werken. Daarom is het goed om te weten dat ondernemingen voor ICT-vraagstukken altijd kunnen terugvallen op ExpectiT. 

Remote

Veel servicewerkzaamheden kunnen op afstand worden uitgevoerd. De behulpzame medewerkers van ExpectiT helpen u liefst zo snel mogelijk, zodat ú snel weer verder kunt met waar u mee bezig was... Lastig om uit te leggen wat er aan de hand is? Geen nood. Onze medewerkers praten in gewone mensentaal!

Ik ben klant van ExpectiT

Onze klanten kunnen met al hun ICT-vragen terecht bij onze servicedesk. Hoe werkt het?

  • storingen of problemen meldt u op werkdagen tussen 08:00 uur en 17:30 uur via (035) 54 80 112 of per mail via servicedesk@expectit.nl
  • onze netwerkspecialisten helpen u direct of zo snel als mogelijk
  • werkzaamheden tot een half uur brengen wij niet in rekening
  • zijn wij langer dan een half uur bezig om u optimaal van dienst te kunnen zijn, dan volgt een call op de actielijst van onze netwerkspecialisten
  • alle benodigde werkzaamheden worden eerst met u besproken, om verrassingen achteraf te voorkomen
  • kosten voor callwerkzaamheden worden separaat in rekening gebracht
  • noodgeval buiten kantooruren? ExpectiT heeft een speciaal mobiel storingsnummer als onderdeel van een Service Level Agreement. Uw contactpersoon bij ExpectiT informeert u graag verder over deze Storingsdienst.

Contact met de servicedesk 

Ik ben nog geen klant van ExpectiT

Veel bedrijven in het MKB hebben behoefte aan een goed bereikbare en deskundige ICT-servicedesk. Hoe werkt het? 

  • gebruik van onze servicedesk is kosteloos voor klanten met een ICT-service-overeenkomst
  • onze netwerkspecialisten zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 uur en 17:30 uur via (035) 54 80 112 of per mail via servicedesk@expectit.nl en helpen u direct
  • onze servicedesk biedt directe telefonische ondersteuning bij problemen met computers, netwerken, telefonie, verbindingen of software 
  • u wordt vakkundig geholpen, in gewone mensentaal. Zo kunt u snel weer aan de slag!

Uw bedrijf en onze servicedesk

Benieuwd naar de voordelen van onze servicedesk voor úw organisatie?

NEEM CONTACT OP!
 

Direct contact? Bel ons op 035 54 80 110 of Mail ExpectiT
Direct contact? Bel ons op 035 54 80 110 of Mail ExpectiT
Hulp nodig? 035 54 80 112 ( Servicedesk ) Remote support