>>What makes their heart tick?

What makes their heart tick?

Marc Pappot, medewerker Servicedesk
‘Ik ben in 2011 bij ExpectiT komen werken en had meteen een goede indruk van het bedrijf. Het doel van onze toen nog kleine helpdesk? Onze klanten zo snel mogelijk helpen. ExpectiT werd groter en de helpdesk groeide mee naar de volwaardige servicedesk die we nu zijn. What makes my heart tick? Heel eenvoudig. Voor mij is dat een solide relatie opbouwen met onze klanten, door attent te zijn, ad hoc te schakelen en waar mogelijk net wat sneller met een oplossing te komen dan de klant verwacht.’

Maartje Broeren, medewerkster P&O 
‘Met mensen werken vind ik leuk. Daarom ben ik hier helemaal op mijn plaats. Ik ondersteun de leidinggevenden bij P&O vraagstukken, contract- en salarisadministratie, ziekteverzuim en het opstellen van beleidsmatige stukken. Al met al heb ik een ontzettend leuke en zelfstandige functie. Geen dag is hetzelfde, iedere vraag is weer anders en juist dat maakt dat ik het hier zo naar mijn zin heb.’

Direct contact? Bel ons op 035 54 80 110 of Mail ExpectiT
Direct contact? Bel ons op 035 54 80 110 of Mail ExpectiT
Hulp nodig? 035 54 80 112 ( Servicedesk ) Remote support