KPN ÉÉN

KPN ÉÉN: integrale telefonie oplossing voor het MKB

Ondernemers in het MKB profiteren met KPN ÉÉN van aantrekkelijke oplossingen voor telefonie (vast en mobiel) en internetverkeer.

Zowel zakelijk als privé

Met ruim 7 jaar ervaring in internettelefonie – dus vanaf de introductie van deze dienst - weet ExpectiT heel nauwkeurig de behoefte van ondernemers in het MKB in kaart te brengen: communicatie draait om optimaal bereikbaar zijn, maar liever niet tegen elke prijs. KPN ÉÉN biedt een eigentijdse oplossing waarin internet, vaste en mobiele telefonie – zowel zakelijk als privé - volledig zijn geïntegreerd.

Kostenbesparing

ExpectiT heeft inmiddels meer dan 80 klanten van uiteenlopende bedrijfsgrootte helpen overstappen op KPN ÉÉN. Deze ondernemers in het MKB kiezen voor het gemak. Voor de eenvoud. Én voor de aanzienlijke kostenbesparing.

Eén aanspreekpunt

Een ander groot voordeel, vinden klanten, is dat ExpectiT ook daarna het contact blijft voor alles wat met deze dienst te maken heeft. Vertrouwd, dichtbij en heel gemakkelijk. ExpectiT biedt dus één aanspreekpunt, één contract, één helpdesk en één online beheerportal.

De voordelen van KPN ÉÉN:

  • geen telefooncentrale meer nodig, dat scheelt in de kosten
  • onbeperkt vast en mobiel bellen binnen Nederland, zowel zakelijk als privé
  • online beheerportal, gemakkelijk aan- of afmelden van gebruikers
  • optimaal overzicht in één contract en één factuur
  • alles kan: een keuzemenu, of software integratie met bijvoorbeeld Outlook
  • behoud van uw huidige nummers
  • doorlopende ondersteuning van ExpectiT, dat uw aanspreekpunt blijft

Nieuwe telefooncentrale nodig? Aflopend contract voor mobiele telefonie?
KPN ÉÉN biedt meerdere praktische en financiële voordelen.

MEER INFORMATIE?

Direct contact? Bel ons op 035 54 80 110 of Mail ExpectiT
Direct contact? Bel ons op 035 54 80 110 of Mail ExpectiT
Hulp nodig? 035 54 80 112 ( Servicedesk ) Remote support